Televizorlara maraq azalır

Belə ki, 2012-ci ilin ikinci rübündə 51,6 milyon yeni televizor satılıb və bu göstərici ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 8 faiz aşağıdır.

Maye kristal televizorlar bazarın 85,5 faizinə (44,1 milyon) nəzarət edərək ötən il olduğu kimi liderdir. “Cathode Ray Tube” (CRT) modellərin bazar payı 8,4 faiz (4,3 milyon) təşkil edir. Üçüncü yerdə 6.1 faiz (3.2 milyon) göstərici ilə plazma modellər qərarlaşıb.

“NPD DisplaySearch” analitik şirkəti televizor bazarındakı durğunluğu pisləşən iqtisadi vəziyyət, qiymətlərin aşağı düşməsi prosesinin ləngidilməsi, televizorlar üçün müasir “3D” məzmunun çatışmazlığı və digər amillərlə bağlıdır.

İstehsalçılara gəlincə, 2012-ci ilin ikinci rübünün nəticəsinə görə Koreyanın “Samsung” şirkəti televizor sahəsi üzrə liderdir. Şirkət 1 il ərzində bazar payını 18 faiz artıraraq 28,5 faizədək çatdırıb. İkinci yerdə 14,6 faiz göstərici ilə “LG Electronics” şirkəti qərarlaşıb. “Sony” və “Panasonic” şirkətləri isə müvafiq olaraq üçüncü və dördüncü yerlərdə qərarlaşıblar. tv izlemek

Bir cavab yazın

Sistemə daxil olmaq üçün məlumatlarınızı daxil edin və ya ikonlardan birinə tıklayın:

WordPress.com Loqosu

WordPress.com hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış / Dəyişdir )

Twitter rəsmi

Twitter hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış / Dəyişdir )

Facebook fotosu

Facebook hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış / Dəyişdir )

Google+ foto

Google+ hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış / Dəyişdir )

%s qoşulma

%d bloqqer bunu bəyənir: